[RB@Blog_Title]

احتمال ریزش قیمت کاردانو (ADA)

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ق.ظ
  • نویسنده : saeed moghaddam
  • بازدید : [۳۲۴] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: News , Cardano , Analysis ,


به نظر می رسد کاردانو با افزایش فشار فروش ، مأموریت خود را برای رسیدن به بالاترین رکورد 1.4 دلار کنار گذاشته است.

طی چند روز گذشته ، گاو های کاردانو تمرکز خود را برای تأمین پشتیبانی بالاتر معطوف کرده اند. با این حال ، فشار فروش همچنان رو به افزایش است و هدف آنها را غیرقابل تحقق می کند.

کاردانو در زمان نوشتن این مقاله 0.865 دلار در میان وخیم تر شدن یک تصویر کوتاه مدت فنی معامله می شود.


شاخص مقاومت نسبی در تایم فریم 4 ساعته پس از رد شدن از منطقه خرید بیش از حد ، در حال سقوط است. کشیدن زیر خط وسط نشان می دهد که قدرت خرس ها بسیار بیشتر است. علاوه بر این ، واگرایی همگرایی متحرک (MACD) این ریزش را تقویت می کند. تا زمانی که خط MACD (آبی) در زیر سیگنال باقی بماند و نشانگر به زیر خط وسط کشیده شود ، روند بدون تغییر خواهد ماند.



اندیکاتور TD Sequential اخیراً سیگنال فروش را با نه کندل قرمز در همان تایم فریم 4 ساعته ارائه داده است. به نظر می رسد فراخوان فروش تأیید شده است ، که این اعتبار را به تصویر نزولی می افزاید. اگر حمایت 0.8 دلار متوقف نشود ، Cardano در مسیر شکست خواهد بود و میانگین متحرک ساده در نمودار 4 ساعته را دنبال می کند.



مدل IOMAP توسط IntoTheBlock چشم انداز نزولی را تأیید می کند . مناطق پر ازدحام فروشنده های بزرگ پیش از کاردانو به این معنی است که روند صعودی طولانی تر می شود یا رخ نمی دهد. بیش ترین مقاومت بین 0.88 تا 0.9 دلار است. در اینجا ، تقریباً 31000 آدرس قبلاً حدود 2.8 میلیارد ADA خریده بودند.


از نظر منفی ، این مدل به وضوح نشان می دهد که کاردانو به دلیل عدم وجود سطوح پشتیبانی شدید ، در معرض کاهش قیمت است. با این حال ، منطقه ای که ممکن است فشار فروش را جذب کند از 0.82 تا 0.85 دلار است. در اینجا ، 29600 آدرس از 848 میلیون ADA خریداری شده در این محدوده سود می برند.



نگاه دیگر به نمودار

 روند صعودی به رکورد 1.4 $ خواهد بود , یک حرکت صعودی قابل توجه در حال بالا رفتن از لایه میانی کانال است. 

این به گاوها اجازه می دهد تا بر شکستن مانع اصلی با قیمت 1 دلار و تثبیت مسیر رسیدن به بالاترین سطح تاریخ تمرکز کنند.


منبع : fxstreet

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی