[RB@Blog_Title]

سیگنال صعودی قوی اتریوم

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۲۷ ق.ظ
  • نویسنده : saeed moghaddam
  • بازدید : [۴۰۸] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: Ethereum , News ,

سیگنال صعودی قوی اتریوم


در حالی که بیت کوین وضعیت نسبتا راکدی دارد، قیمت اتریوم و بازار تجمعی آلت کوین ها عملکرد بسیار خوبی دارند. به نظر می رسد که سرمایه گذاران با خروج از بیت کوین و سرمایه گذاری در دارایی هایی که هنوز ارزش واقعی آنها مشخص نشده است، در مسیر پر ریسکی قدم می گذارند.

 به احتمال قوی، موج بعدی بازار آلت کوین ها را به سمت سقف های بالاتری هدایت خواهد کرد، همانطور که هم اکنون نیز این کار را انجام می دهد، که این یعنی در کوتاه مدت هنوز فضای بیشتری برای رشد اتر وجود دارد. یکی از تحلیلگران به الگوی تکنیکالی اشاره دارد که بیانگر پتانسیل رشد گسترده اتریوم در کوتاه مدت است.

صعود اتر به سقف های تاریخی

در زمان نوشتن این مطلب، اتریوم در برابر دلار و بیت کوین با 17 درصد رشد در قیمت 1,454 دلار معامله می شود . این رمز ارز سقف قیمتی خود که 1,450 دلار  بود را شکسته است . اتریوم اخیرا بیت کوین را پشت سر گذاشت که این نشان دهنده ی صعود در کوتاه مدت می باشد.

 یک تحلیلگر در توئیت اخیر خود توضیح داد که اتریوم یک سیگنال long entry  با دقت بسیار بالا را نشان می دهد. این می تواند به معنای آن باشد که این رمزارز به زودی همه ی سقف های تاریخی گذشته را پشت سر خواهد گذاشت.


در صورتی که بیت کوین به سطوح پایین تر ریزش نکند و رونق بازار اتریوم را تحت تاثیر قرار ندهد، آنگاه اتریوم یک صعود گسترده قابل توجه را تجربه خواهد کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با سایت saeedmoghaddam.ir نمی باشد.

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی