[RB@Blog_Title]


مارک دیویس (Mark Davis)، تریدر و اینفلوئنسر رمزنگاری، از 6 آلتکوین نام برد که به گفته وی پتانسیل رشد در ماه مارس (اسفند) را خواهند داشت. 

در یک ویدئو جدید، دیویس به 224,000 مخاطب یوتیوب خود گفت که ادامه حرکت Cardano (ADA) بعنوان سومین دارایی رمزنگاری بزرگ را زیر نظرداشته باشند.

“خبر مهم برای کاردانو این است که هاردفورک Mary بر روی شبکه اصلی در تاریخ 1 مارس (11 اسفند) انجام خواهد شد. در حال حاضر، این هاردفورک به کاردانو کمک می کند تا گام های بعدی را برای تبدیل شدن به یک اکوسیستم کاملاً کاربردی، بردارد. ما شاهد اجرای نهایی رمزارزها و قراردادهای هوشمند بر روی زنجیره اصلی خواهیم بود. این اولین قدم برای تحقق می باشد.”


کوین بعدی در لیست دیویس، که آن را به عنوان “برادر کوچکتر Polkadot (DOT) معرفی کرد، Kusama (KSM) می باشد. 

“مزایده های پاراچین، به زودی به اکوسیستم Poldadot می آیند و Kusama اولین کوین خواهد بود. ما می دانیم که این رویداد به زودی اتفاق خواهد افتاد و این پاراچین ها ابتدا در Kusama و سپس بر روی Polkadot قرار خواهند گرفت. Kusama طی چند ماه گذشته، رالی فوق العاده ای داشته و من کاملاً انتظار دارم که با پیش بینی اولین مزایده پاراچین، با شدت بیشتری به حرکت خود ادامه دهد.


از دیدگاه دیویس، سومین کوینی که باید مورد توجه قرار گیرد، Litecoin (LTC) است، چرا که در تلاش است تا نسخه جدیدی از MimbleWimble را راه اندازی نماید.


 “بروزرسانی MimbleWimble یک اتفاق بزرگ است، زیرا این امر باعث حفظ حریم خصوصی در Litecoin می گردد. این رویداد، بزرگترین بروزرسانی برای نقره رمزنگاری طی چند سال گذشته، خواهد بود.


” راه حل مقیاس پذیر Polygon (MATIC) در جایگاه چهارم از این لیست قرار دارد.


“با توجه به اینکه اتریوم 2، اساساً جایگاهی ندارد، ارائه راه حل های مقیاس پذیر لایه دو به شدت محسوس می باشد و هیچ راه حلی، بزرگتر و مهمتر از Polygon نخواهد بود.


” در ردیف پنجم این لیست، صرافی مشتقه غیرمتمرکز Injective Protocol (INJ) قرار دارد.


” هر آنچه که یک صرافی غیرمتمرکز نیاز دارد در این صرافی کاملا غیرمتمرکز لایه دو، با هزینه پایین و سرعت بالا، قابل رؤیت است و این امکان را به شما می دهد تا هم در داخل بازار رمزنگاری و هم خارج از آن، به معامله بپردازید و این امر با همکاری Avalanche (AVAX), Marlin (POND), Ocean, Unilend (UFT) صورت می پذیرد. همچنین طی چند هفته گذشته، بازارهای فارکس، معاملات سهام و بازارهای مشتقات را ارائه داده است.”


آخرین کوین در لیست دیویس، Uniswap (UNI) می باشد.


 “مدتهاست که Uniswap در حال توسعه v3 می باشد. هر روز احتمال اینکه اطلاعیه ای در خصوص Uniswap v3 منتشر گردد، بیشتر می شود، که این امر به معنای دو چیز بسیار مهم برای UNI می باشد. اول اینکه هزینه ها میان هولدرهای این توکن تقسیم می شود، که در حال حاضر حجم روزانه آن بالغ بر یک میلیارد دلار در Uniswap بوده و حاکی از آن است که این رمزارز برای هولد می تواند گزینه خوبی باشد.


و دومین موردی که برای Uniswap و شاید مهمترین قسمت Uniswap v3 بایستی در نظر گرفت، این است که شامل راه حل مقیاس پذیر لایه دو است. مقیاس پذیری لایه دو سبب می گردد تا هزینه گس را در Uniswap از 50 یا 60 دلار برای هر معامله که بنظر مسخره می آید به یک سنت تبدیل کند. این یک استراتژی تغییر بازی خواهد بود.”


منبع : dailyhodl




ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی