[RB@Blog_Title]

  • نویسنده : saeed moghaddam
  • بازدید : [۲۴۵] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: Bitcoin , Analysis ,

Jesse Cohen، یکی از تحلیلگران وبسایت Investing.com، احتمال می دهد تا با افزایش مقبولیت بیت کوین در جهان، قیمت این رمز ارز تا انتهای سال 2021(1400)، به 60 هزار دلار برسد.

او معتقد است که در سال 2021(1400)، رشد بیت کوین با حمایت سرمایه گذاران سازمانی همراه خواهد شد و از میزان پولی که توسط بانک های مرکزی در جهان مانند فدرال رزرو آمریکا به آن تزریق می شود، سود خواهد برد.

” بعد از یک سال رکورد شکن در 2020(1399)، بیت کوین با رشد بیش از 300 درصدی مواجه شده است. در سال 2021(1400) و با خریداری بیت کوین به وسیله ی سرمایه گذاران کوچک و همچنین نام های بزرگ موسسات خریدار بیت کوین، قیمت این رمز ارز قدرتمند خواهد بود. همچنین کسانی که از قبل بیت کوین خریداری کرده اند تمایل به نگه داری آن دارند. بسیاری از سرمایه گذاران اولیه نیز دوست دارند که بر روی دارایی های ریسک پذیر مانند بیت کوین سرمایه گذاری کنند.”


او در صحبت های خود به نظرسنجی که اخیرا وبسایت Investing.com انجام داده است، اشاره کرد. در این نظر سنجی، 63 درصد پاسخ دهندگان در بریتانیا اعلام کردند که قصد دارند تا در سال 2021(1400) بیت کوین خریداری کنند. بیش از 60 درصد از 800 پاسخ دهنده نیز معتقد اند که تا پایان سال 2021(1400)، بیت کوین به بالای 60 هزار دلار خواهد رسید.

برخلاف خوش بینی ها در خصوص رالی قیمتی بیت کوین در سال 2021(1400)، نگرانی های زیادی در خصوص قانون گذاری ارز های دیجیتال وجود دارد. “با مقبولیت بیشتر بیت کوین و جلب توجه زیاد آن، قانون گذاران در آمریکا، اروپا و آسیا، بررسی موشکافانه ای را در خصوص آن انجام می دهند.”


او در خصوص تاثیر دوره ی ریاست جمهوری جدید در آمریکا، ابراز نگرانی نمود. “مسیر رو به رو ممکن است به صافی گذشته نباشد. من انتظار یک عقب نشینی را دارم.”

طبق این نظر سنجی، اکثریت پاسخ دهندگان بریتانیایی، این قوانین سخت گیرانه را بزرگترین تهدید برای بیت کوین در سال 2021(1400) می دانند.

این پیشبینی قیمتی توسط این تحلیلگر، بالاترین قیمت پیشبینی شده برای بیت کوین نمی باشد. Dan Morehead، مدیر عامل Pantera Capital، مطمئن است که بیت کوین تا ماه آگوست 2021(مرداد 1400)، به 115 هزار دلار خواهد رسید. Catherine Coley، مدیر عامل صرافی Binance US نیز پیشبینی کرده است که قیمت بیت کوین تا پایان سال میلادی به 100 هزار دلار می رسد. همچنین PlanB، سازنده ی مدل پیشبینی Stock to flow بیت کوین نیز پیشبینی می کند که قیمت بیت کوین تا پایان سال چیزی در بین 100 تا 288 هزار دلار باشد.


این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده است

منبع : Cointelegraph



ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی